DLA KOBIET W CIĄŻY

Jak to ? Przecież jestem w ciąży, jak mam ćwiczyć?  Tak, ciąża zmienia nasze życie o 180 stopni i powoduje przeorganizowanie naszego dotychczasowego trybu życia, ale mylnym jest stwierdzenie, że prawidłowa ciąża uniemożliwia aktywność fizyczną. Wobec tego jeżeli Twoja ciąża przebiega prawidłowo i po konsultacji z ginekologiem masz zielone światło, wykorzystaj to , naprawdę warto!

W trakcie ciąży w Twoim organizmie zachodzi wiele zmian, także przygotuj się na to, że wraz ze wzrostem Twojego brzuszka intensywność i rodzaj ćwiczeń będą przybierały inne postacie. Nie zdziw się więc, jeśli w  2 trymestrze Twój plan treningowy będzie zupełnie inny niż poprzednio.  Podczas ciąży największemu osłabieniu ulega kręgosłup, ale również mięśnie brzucha i mięśnie nóg stają się słabsze. Tak więc podczas treningów skupimy się na zachowaniu odpowiedniej kondycji, a także na wzmocnieniu poszczególnych partii ciała.

W trakcie ciąży Twój kręgosłup narażony jest na utrzymanie dodatkowego ciężaru w postaci rosnącego brzucha oraz piersi, dlatego podczas treningu będziemy wykonywać ćwiczenia, które zmniejszą jego bolesność i przyniosą Ci ulgę. W przypadku brzucha mamy do czynienia z rozchodzącymi się jego mięśniami, których struktura ulega osłabieniu. Pamiętaj więc, że praca nad nimi w trakcie ciąży ułatwi ich powrót na swoje miejsce, zdecydowanie szybciej niż w przypadku zaniechania aktywności fizycznej podczas ciąży.

DLA KOBIET PO CIĄŻY

Każda Mama doskonale wie, że ciąża bardzo ingeruje w nasze ciało i nie zawsze wyglądamy już tak dobrze jak przed urodzeniem dzidziusia. Nasza gospodarka hormonalna przechodzi rewolucje, zmieniają się procesy metaboliczne i nawet same nie wiemy, kiedy nasza sylwetka staje się nieco inna. Cellulit, nadwaga, obwisła skóra to typowe problemy kobiet po ciąży, ale dobra wiadomość jest taka, że tak samo jak szybko przyszły tak samo szybko mogą zniknąć, musisz tylko zacząć działać i uświadomić sobie, że ten problem będzie dotyczył Ciebie tak długo jak długo sobie na to pozwolisz.

Jeśli zdecydujesz się na pierwszy krok musisz wiedzieć, że praca nad powrotem do formy będzie odbywała się etapami i będzie wymagała od Ciebie 100% zaangażowania. Naszym celem będzie przywracanie Twojej sylwetki do formy sprzed ciąży albo i lepszej 🙂 Będziemy skupiać się na ćwiczeniach aerobowych, które w doskonały sposób dostarczają do organizmu tlen, a co za tym idzie dotleniają także mięśnie, które są zdatne do większego wysiłku, także szykuj się w pierwszym etapie swojej metamorfozy na bieganie, jazdę na rowerze, zajęcia typu aerobik.

Nie tajemnicą jest, że podczas 9 miesięcy skóra zwłaszcza w okolicach brzucha w prosty sposób mówiąc naciąga się, po urodzeniu dziecka z czasem w wolnym tempie wraca na swoje miejsce, ale niestety nie zawsze ten efekt jest dla nas zadowalający, niekiedy nawet jest powodem do wielu kompleksów. Pamiętaj jednak, że jest to problem z serii „mam na to wpływ, więc mogę to zmienić” i do tego Cię gorąco zachęcam. Pamiętaj, tylko odpowiednio dobrana dieta i prawidłowo wykonywane ćwiczenia zbliżą Cię do Twojej wymarzonej sylwetki. Płaski brzuch, jędrna skóra bez cellulitu ? Tak, jest to możliwe, pomimo tego, że urodziłaś dziecko – jest to możliwe 🙂 Podczas treningu do Twojego organizmu dociera więcej tlenu nie tylko do mięśni, ale również do tkanek skóry. Przywraca to ich prawidłową pracę uaktywniając produkcje kolagenu i elastyny odpowiedzialnych za jędrność skóry. W taki magiczny sposób pozbywamy się nieestetycznych bruzd na naszym ciele.

Tak więc, kiedy pozbędziemy się już tkanki tłuszczowej rozpoczniemy pracę nad modelowaniem Twojej sylwetki. Treningi jakie Ci zaproponuje będą różnorodne, na pewno nie będziesz się nudzić 🙂 Zaprzyjaźnisz się z takimi przyrządami jak TRX, Kettelbells, Bulgarian Bag, Hantle, gumy Mini Band, Bosu i inne. Profesjonalne przyrządy do treningów wydają się na początku bardzo skomplikowane, z czasem zobaczysz sama, że korzystanie z nich jest bardzo proste. Nie obawiaj się oceniania, Trener Personalny jest tylko dla Ciebie, a inni skupiają się na swoich planach treningowych.

Pięknie to brzmi, ale piękne nie jest , musisz mieć świadomość tego , że czeka Cie ciężka praca, pełna słabości, zwątpień, ale pewne jest jedno – ja jako Twój Trener wierzę w Ciebie , a razem możemy więcej 🙂

Krok po kroku zmienię Twoją sylwetkę i zadbam o lepsze samopoczucie. Uświadom sobie, że każdy kiedyś zaczynał – ja też.